Egy üzemeltető szemüvege

Eközben odabent

Eközben odabent

Expecto Patronum! - Köszönjük Remus Lupin!

2021. április 07. - Ízeltszájú

Ha minden jól megy 19-én nyitunk! Újra megtelhetnek a folyosók, a tantermek és végre kinyit a büfé is, ahol hosszú órákat lehet filozofálgatni a Topjoy kupak üzenetén. Netán elgondolkodni azon, hogy már csak pár óra és itt az ebédidő.

 

Ma délután egyedül voltam az egész épületben. Azért is jó, ha visszatérünk, mert a tanárit már ellepék a Dementorok. Én csak eggyel találkoztam. Ez a dementor a rosszérzést testesíti meg. 

Kedves Oktató Kollégák! Gyertek vissza és zavarjátok el!

 

Most, hogy írom ezeket a sorokat az jut eszembe, hogy a kellékként használt csontvázat otthagytam titkárság ajtaja előtt. Sajnálom azt ki reggel elősnek nyitni fog. Csak idézni tudom magamat:

„És tényleg és borzasztóan és nagyon sajnálom…. eskü! :-))))”

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ekozbenodabent.blog.hu/api/trackback/id/tr3516493594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása